Παρασκευή 17 Αυγούστου 2007

Οι περιπέτειες του μικρού Ventrix στον μαγικό κόσμο του Linux

Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου μπροστά απο εναν υπολογιστή, αδυνατώ να ξεχάσω τις στιγμές που προσπαθούσα, να εγκαταστήσω μια διανομή linux. Αυτό το ̔με τρελές δυνατότητες̔ λειτουργικό είχε εξιτάρει την φαντασία μου και η επιμονή μου με κράτησε αρκετές μέρες άυπνο...

Μάταια όμως.

Εκείνη την εποχή το linux ήταν για τους λίγους και εγώ δεν ήμουν (ακόμα πιστεύω οτι δεν είμαι) ένας απο αυτούς. Ακόμα και μετά απο μερικές πετυχημένες εγκαταστάσεις (mandrake, suse) και παρόλα τα προβλήματα που αντιμετώπιζα (μη αναγνώριση του modem της κάρτας ήχου κλπ) μετά απο λίγο έχανα το ενδιαφέρον μου.

Φτάσαμε αισίως στο σήμερα. Μετά απο ένα ακόμα μεγάλο κενό οφειλόμενο στην απογοήτευση της μη εύρεσης μιας διανομής που να μην αντιμετωπίζει τραγικά (έστω) προβλήματα και κατόπιν μερικών ακόμα περιπετειών με διάφορες ̔εκσυγχρονισμένες̔ διανομές γνώρισα το Debian.

Μην πολυλογώ περισσότερο, μετά απο αρκετό πειραματισμό και στην εν λόγω διανομή (που ομολογουμένως τα πήγα αρκετά καλά, δεδομένου οτι η κάθε εγκατάσταση κρατούσε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4-5 ημέρες) αποφάσισα να εξαφανίσω τα Windows 2003 Server και να εγκαταστήσω αποκλειστικά Debian.

Σε αυτό εδώ λοιπόν το blog, θα κρατάω απο εδώ και πέρα όλες μου τις περιπέτειες που έχουν σχέση με το παράτολμο εγχείρημά μου.

Φύγαμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: